5 Ekim 2010 Salı

Mevlana Fotoğrafları


Sabahın bu saatinde delirmiş olmalıyım diyorum kendime. İyi bir Mevlana hayranı olduğum söylenebilir. Mesnevisini okuduğumda hayran kalmıştım. Yabancı  bir siteden bulduğum bana çok değişik gelen mevlana fotoğraflarını paylaşmak istedim. Esas ilginç yanı, türkçe sitelerde bu fotoğraflara hiç rastlamamış olduğum. Belki de ben bulamamışımdır.Ama tek kelimeyle nefis şeyler.Umarım sizlerde beğenirsiniz.
                                Dün geçti gitti. Dün gibi, dünün sözü de geçti. Bu gün yeni bir söz
                                söylemek gerek.         
                                               Ümit güvenlik yolunun başıdır.  
                                 Her dil gönlün perdesidir. Perde kımıldadı mı sırlara ulaşılır.
                                                  Bulutlar ağlamasa yeşillikler nasıl güler?
                                 Herkes güneşi görebilseydi, güneşin ışıklarına delalet eden yıldızlara
                                 ne gerek vardı?
                                 Eğri ayağın gölgesi de eğridir.

0 yorum yap:

Yorum Gönder

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More